środa, 20 czerwca 2012


Masz już dość Trądziku, blizn niemożesz ubrać dekoldu, bluzek z wycięciem na plecach a dlaczego?
Bo wstydzisz sie , zazdroscisz innym za maja gładkie plecy, ładny dekolt i twarz.
Może trzeba to wkońcu zmienić wyczytałes juz w internecie wszystkie domowe sposoby, maści i kremy ,
I co pewnie nic to niepomogło...
Noo tak próbowalam tak samo i co nic niedało a jak spróbowałam maseczki z cynamony to myslałam ze mi buzie wypali i zostaly mi czerwone plamki po tym...
Testujac różne maseczki, kremy na swojej twarzy ryzykując a to ryzyko niszczy ci cere.
Najlepszy przezemnie sposób który sama sprawdziłam spróbuj choć tylko przynajmiej przez 3 dni choć najlepiej robić to przynajmiej przez tydzień.
W czasie oczyszczania nieprzemywaj twarzy mydłem i staraj się jeść jak najmniej czekolady i ogulnie słodyczy pijąc z napoi tylko wode przez tydzień nic trudnego i staraj sie jeść 1 marchewke dziennie.
1)Dzień pierwszy wyciśnij wszytski Trądzik przed lustrem najlepiej powiększającym a nastepnie weś wacik i przemyj twarz spirytusem salicylowym.
Spirytus salicylowy odkarza rany. W trądziku jest dużo tłuszczy jaki i bakteri to pomoże nam pozbyć sie najgorszego co może być.
2) Dzień drugi przed lustrem najlepiej powiekszajacym zwykłe też może byc,wyciśnij wszystki nawet te najmniejszy trądzik a nastepnie zaparz rumianek rób okłady tak żeby to dla ciebie niebyło zagorące te okłady mozna robić wacikami lub cos podobnego.
Powtarzaj tak na zmiane dzien pierwszy i dzien drugi robiąc tak przez tydzień widać efekty juz po 2 lub 3 dniach.
Zajmij sie pierw twarza a pożniej dekoldem i plecami.
Jesli masz użadzenie pod grzewające rumianek urządzenie do inchalacji twarzy wtedy trzymaj codzienie twarz przez 15min rób tak przez tydzień i po 2 dnich masz zaskakujące efekty ale pamiętaj żeby oczyścić twarz zawsze musisz wycisnąć wszystki trądzik jaki masz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz